Zákazkové úpravy softvéru/jednotiek

Už viac ako 10 rokov dodávame profesionálne úpravy softvéru pre osobné a úžitkové vozidlá. Náš programátor má dlhoročné skúsenosti a vzdelanie z oblasti konštrukcie a riadiacich systémov spaľovacích motorov. Samozrejmosťou je použitie originálneho a aktualizovaného vybavenia na editáciu softvérov. Pre našich partnerov (miesta úpravy) poskytujeme požičovňu profesionálneho vybavenia a predaj Slave zariadení Autotuner, aby si mohli zachovať výhodné koncové ceny aj pri úpravách nových jednotiek.

Ponúkame zákazkové úpravy softvéru:

- zvyšovanie maximálneho výkonu, zlepšenie reakcie vozidla pri akcelerácii
- mierne zníženie spotreby (následok iného radenia pri rovnakom jazdnom štýle)
- softvérové odstránenie komponentov - EGR / Lambda / DPF / SCR / klapky v saní...
- vypnutie štart - stop systému v systémoch, kde to nie je možné diagnostikou
- oprava problému dlhého štartovania za tepla (VW koncern, softvérová chyba)

- zvýšenie tlaku oleja napr. pri nových motoroch 3.0TDI, kde je do 2500ot/m softvérom výrazne znižovaný a zvyšuje sa riziko zadierania
- dodanie originálneho obsahu pre nápravu po neodborných zásahoch / vypnutiach komponentov

 

Kompletná úprava = zákazník pristaví vozidlo, alebo prinesie riadiacu jednotku, upravujeme len preplňované motory. Navýšenie maximálneho výkonu je zvyčajenie +20 až +30% v závislosti od typu motora. Existujú ale aj motory, ktoré majú niekoľko výkonových variantov bez rozdielu v motore/príslušenstve, vtedy môže byť navýšenie oveľa výraznejšie (napr. 2.0TDI 75k bezpečne upravujeme na 136k). Hodnoty pre niektoré z našich úprav nájdete v súbore na konci tejto stránky. Kategórie úprav:

Najstaršie jednotky s vyberaním (približne do 2000, straré EDC15, MSA )

  • napríklad: VAG 1.9TDI rotačné čerpadlo do 2000 (66/81kw...), Megane 1 pred FL, Laguna 1...

Kategória EDC15 (približne 2000-2007)

  • napríklad: VAG 1.9/2.0TDI rotačné čerpadlo/prvé PD (66/81/85/96kw...), BMW E46/53, MB W211 pred FL/203FL/163/638, Opel Astra G, Vectra B, najstaršie DCI/JTD...

Kategória EDC16, PPD, Simos 8/10 (približne 2001-2010)

  • napríklad VAG 1.9/2.0/2.5TDI novšie PD (77/103/125kw...), BMW E60/90/83, MB W211 po FL, najnovšie W203/211FL, Opel Astra H, Vectra C, Signum, staršie CRDI/DCI/TDCI/HDI/JTDm...

Kategória EDC17, PCR2.1, Simos 12/16, DCM6.1 (približne 2006-2018)

  • napríklad VAG starší Common Rail (77/100/105/110/120/125kw...), staršie TSI/TFSI, Astra J, Corsa D, Insignia, novšie CRDI/DCI/TDCI/HDI/JTDm...

Kategória MD1, MG1, Simos 18, DCM6.2... (približne 2011-2022)=

  • napríklad VAG najnovší Common Rail (77/100/105/110/120/125kw...), novšie TSI/TFSI, novšie BMW F/G, MB W213/205FL/222/223, Opel Astra K, Corsa F, Crossland X, Grandland X, najnovšie CRDI/DCI/TDCI/BlueHDI/Ecojet/Multijet2...

Úprava radenia DSG prevodovky - riešenie problému podtáčania=

Vypnutie rôznych komponentov - (EGR, DPF, Lambda, klapky, SCR...)

  • Uvedené príklady vozidiel sú orientačné, presný typ jednotky zistíme pri naceňovaní.

 

Nesériový stav motora - ak máte vymenené niektoré komponenty motora, vieme urobiť individuálnu úpravu - napr. pri zmene typu turba, vstrekovačov, snímača plniaceho tlaku... Zákazníkovi môžeme dodať viac testovacích úprav na porovnanie, niekedy je potrebné poslať nám logy (meranie) z jazdy pre doladenie.

Samotná úprava softvéru - ak máte vlastné vybavenie na programovanie jednotiek, dodávame aj samotné úpravy softvéru cez email (kontaktujte nás emailom pre ceny). Pre úpravcov s pravidelným odberom ponúkame individuálne ceny.

Iné služby -
Vypnutie immobilizéru - v softvéri, alebo s použitím emulátora, dodanie emailom / komplet aj s prácou na riadiacej jednotke
Opravy nekomunikujúcich jednotiek - napr. po neúspešnom zápise... ak jednotka nie je poškodená elektricky, takmer vždy máme možnosť obnoviť ju do originálneho stavu.
Kontrola úpravy od inej firmy - častá požiadavka pri kúpe upraveného auta, alebo podozrivom poškodení súvisiacich častí (turbo, zanesené DPF...).
Klonovanie a dodanie použitej jednotky - ak máte riadiacu jednotku poškodenú, pokúsime sa dodať Vám rovnakú z použitého vozidla za zlomok ceny novej... a samozrejme kompletne naklonovať dáta. Pre nacenenie potrebujeme číslo starej RJ (z diagnostiky / fotku štítka).
Programovanie jednotky pre immo služby / inštalácia emulátora: vo väčšine jednotiek vieme vypnuť imobilizér, alebo ho obísť inštaláciou emulátora. Pre nacenenie potrebujeme číslo RJ (z diagnostiky / fotku štítka).

Dodanie originálneho obsahu RJ: riadiacu jednotku naprogramujeme do originálneho stavu bez zmien, alebo Vám emailom dodáme originálny softvér podľa požiadavky.
Opravy teplých štartov pre VW koncern: túto známu chybu koncernových vozidiel vieme upraviť v softvéri poslanom cez email / v riadiacej jednotke / vo vozidle. Ak od nás máte úpravu výkonu, opravu teplých štartov robíme automaticky bezplatne (ak je potrebná).

Vypnutie DTC - vypneme vypisovania jednej / viacerých chýb v softvéri motora.

Úpravy zvyčajne nie je možné urobiť na počkanie, vozidlo musí zostať u úpravcu v dopredu dohodnutý termín cca 1-5 hodín, podľa náročnosti práce (vstupná diagnostika, úprava cez diagnostický konektor / úprava jednotky mimo vozidla, skúšobná jazda, výstupná diagnostika...). Niekedy je možné rozdeliť úpravu na 2 návštevy (čítanie a zápis) pre vybavenie bez dlhého čakania.


Zoznam miest, kde sa môžete objednať na chiptuning a softvérové služby:

Bratislava     info(zavinac)quicktech.sk
Dolný Kubín  lubomir.vrabel77(zavinac)gmail.com
Marcelová     mnikolas2(zavinac)gmail.com
Oščadnica     rabit.mk2(zavinac)azet.sk
Sobotište      robertklacan7(zavinac)gmail.com
Suchá Hora   cyrulcar(zavinac)gmail.com
Trstená         info(zavinac)autodiagnostika.sk
Žaškov         toncolastic(zavinac)hotmail.com 
Zuberec       jozefz337(zavinac)gmail.com 

 

Pre cenovú ponuku kontaktujte nás / vybraného úpravcu s presnou špecifikáciou vozidla (model, ročník, kód motora, prípadne číslo jednotky motora - stačí ho vyčítať diagnostikou). Pred zvyšovaním výkonu je nutné zabezpečiť 100%-nú funkčnosť motora a jeho snímačov / akčných členov, s čím Vám väčšina našich úpravcov vie pomôcť (autoservisy). Úpravy samotného softvéru sú robené profesionálnym programátorom, pre každé vozidlo individuálne a hlavne podľa možností konkrétneho systému (u 95% prác ostávame pri optimálnom a overenom pomere navýšenia a životnosti). Pri požiadavke vieme výsledné hodnoty mierne znížiť / zvýšiť oproti štandardu.

 

Dodávané úpravy výkonu sú zamerané na kvalitu (priebeh točivého momentu, emisie...) a životnosť (tlak turba, teplota spalín, dymivosť - DPF...). Naša ponuka je lacnejšia, ako kompletné riešenia u veľkých úpravcov. Top kvalitu vieme zaručiť aj tým, že množstvo úprav máme zakúpených práve od nich. Presnú ponuku Vam môžeme pripraviť vopred emailom.

Ak ste úpravca s vlastným vybavením na programovanie jednotiek, alebo ste autoservis a máte záujem úpravy pre svojich zákazníkov, kontaktujte nás. Pomôžeme Vám zorientovať sa v ďalšom postupe, podmienkach, vhodnom vybavení.