Máte problém?

Sme tu pre Vás, neodkladajte riešenie problémov. Ponúkame záručný a pozáručný servis, aktualizácie a diaľkovú správu počítačov.

0. Stiahnutie softvéru - ak ste k svojmu novému zariadeniu/emulátoru dostali vytlačenú licenciu s linkom, názvom balíčka a heslom, na stiahnutie programu musíte presne dodržať postup, ktorý tam je napísaný. 95% problémov vzniká nesprávnym napísaním / nenapísaním adresy do prehliadača, alebo nesprávnym vyplnením mena a hesla, ktoré sú rovnaké (meno=heslo, zvyčajne niekoľko čísel, prípadne aj písmena, bez medzier). Ak zadávate do mena názov balíčka, určite sa k stiahnutiu nedostanete. Ďalšie 3% sú zákazníci pokúšajúci sa získať softvér k inému produktu, ako si v skutočnosti objednali a nepatrný zvyšok sú skutočné problémy, ktoré rýchlo vyriešime (napríklad preklep v hesle od nás, alebo výpadok servera).

 

1. Diaľková pomoc - ak je Váš počítač pripojený na internete, vieme často urobiť inštaláciu softvéru a nastavenia na diaľku. Stačí ak si telefonicky/emailom dohodnete deň a čas pomoci, stiahnete si TeamViewer z tohoto linku, spustíte ho na počítači a telefonicky/emailom nám pošlete 2 vypísané čísla (ID a heslo, súbor nezatvárajte!). Následne sa k Vám pripojíme a budeme môcť pracovať s Vašim počítačom. Súbor si môžete uložiť na pracovnú plochu a pri budúcich problémoch nám vždy len nadiktujete nové ID a heslo. Tiež sa vieme pripájať cez Anydesk, súbor si stiahnete v tomto linku.

 

2. Záručný / pozáručný servis - postupujte podľa nasledujúcich krokov:

A) Vždy si ako prvé prečítajte všetky dodané INŠTALAČNÉ NÁVODY. Väčšina zariadení má slovenský návod s podrobným postupom inštalácie a riešením základných problémov.

B) Ak je problém s komunikáciou, vyskúšajte prístroj na inom automobile/ inom počítači (aby ste vylúčili možnosť chyby v nich).

C) Kontaktujte nás telefonicky / emailom s dôkladným popisom problému, prípadne printscreenom (fotkou) obrazovky. Z praxe 70% prípadov je len problémom softvéru / nastavení / nepozorného čítania návodu. V tomto prípade vieme pomôcť aj na diaľku.

D) Ak je predpoklad vadného zariadenia, stačí ak si vytlačíte+vyplníte Reklamačný-servisný formulár v spodnej časti stránky a spolu so zariadením a príslušenstvom nám ho pošlete (všetky detaily sú uvedené vo formulári). Maximálna doba reklamácie je 30 dní, ale z praxe ich vybavujeme za 1-5 pracovných dní. Dlhšie trvajú len prípady, keď čakáme na nové zariadenie, alebo si potvrdenie problému vyžaduje špecifické testovanie (konkrétny typ vozidla, funkcia...). Pri reklamácii sa riaďte dodacími a záručnými podmienkami.

 

3. Vrátenie tovaru - Pri vrátení tovaru sa riaďte dodacími a záručnými podmienkami. K vrátenému zariadeniu priložte vyplnený Reklamačný-servisný formulár, ktorý je v spodnej časti tejto stránky.