Zákazkové úpravy softvéru/jednotiek

Od roku 2012 ponúkame profesionálne úpravy softvéru osobných a úžitkových vozidiel. Na požiadanie Vám zašleme k Vášmu vozidlu / jednotke, všetky úpravy pre nás dodáva skúsený programátor.

 

Ponúkame zákazkové úpravy softvéru:

- zvyšovanie maximálneho výkonu, zlepšenie reakcie vozidla pri akcelerácii
- zníženie spotreby (pri rovnakom jazdnom štýle)
- softvérové odstránenie komponentov - EGR / Lambda sondy / DPF / klapiek v saní...
- oprava problému dlhého štartovania za tepla u dieslových motorov (VW koncern, softvérová chyba)
- dodanie originálneho obsahu pre nápravu po neodborných zásahoch / vypnutiach komponentov

 

Cenník úprav výkonu softvéru (zákazník posiela súbor cez email, navýšenie je 20-25%, upravujeme len preplňované motory):

Sériový stav motora:

Zvýšenie výkonu 1. kategória (približne do 2004/2007 - MSA, EDC15...) - 65EUR
Zvýšenie výkonu 2. kategória (približne do 2009/2010 - EDC16, PPD, iné jednotky s procesorom Motorola MPC, Ford TDCI asi do 2007, VW koncern benzínový motor 1.8T...) - 75EUR
Zvýšenie výkonu 3. kategória (približne od 2009/2010 - EDC17, PCR2.1, nové Delphi - napr. Ford TDCI 2008+, MB CRD3...) - 85EUR

 

Nesériový stav motora - ak máte vymenené niektoré komponenty, účtuje sa doplatok k cene úpravy. Vieme pomôcť pri zmene typu turba, vstrekovačov, snímača plniaceho tlaku... Zákazníkovi môžeme dodať viac testovacích úprav, niekedy je potrebné poslať náme logy (meranie) z jazdy pre doladenie.

Doplatok k úprave - 1 vymenený komponent: +80EUR
Doplatok k úprave - 2 vymenené komponenty: +100EUR
Doplatok k úprave - 3 vymenené komponenty: +120EUR

 

Ďalšie služby (po požiadavke navrhneme možnosti, zákazník si zabezpečuje čítanie/zápis sám, alebo ho urobíme na dodanej riadiacej jednotke u nás):

Vypnutie immobilizéru - v softvéri 20-30EUR (podľa náročnosti)
Opravy nekomunikujúcich jednotiek - napr. po neúspešnom zápise... ak jednotka nie je poškodená elektricky, takmer vždy existuje možnosť obnoviť ju softvérovo
Kontrola úpravy od inej firmy - častá požiadavka pri kúpe upraveného auta, alebo podozrivom poškodení súvisiacich častí (turbo, zanesené DPF...)
Klonovanie a dodanie použitej jednotky - ak máte riadiacu jednotku poškodenú, pokúsime sa dodať Vám rovnakú z použitého vozidla za zlomok ceny novej... a samozrejme kompletne naklonovať
Programovanie jednotky pre immo služby/inštalácia emulátora: 30EUR/úprava v EEPROM/inštalácia emulátora, 40EUR/úprava v procesore, dodanie osobne/pošta/kuriér, približne do 48h, pripočítava sa ešte úprava SW/prípadne emulátor a doprava
Inštalácia emulátora EGR/DPF (Toyota Denso, PSA SID, Opel...): nezabezpečujeme, len doporučíme servis, alebo poskytneme technickú podporu pre Váš autoservis

 

Dodanie originálneho obsahu RJ - 30EUR (20EUR k následnej úprave výkonu)
Opravy teplých štartov pre VW koncern - 20EUR (bezplatne k úprave výkonu)
Vypnutie DTC - vypnutie vypisovania jednej/viacerých chýb v softvéri motora - 30EUR

Vypnutie komponentov (EGR, DPF, váha vzduchu, klapky v saní, zadné lambda sondy...)
1 komponent - 40EUR
2 komponenty - 50EUR
3 komponenty - 60EUR

 

Flashovanie (čítanie a zápis softvéru):

Zákazník/servis si sám zabezpečuje čítanie/zápis jednotky cez vlastné flashovacie zariadenie. Ak ho nevlastníte, ponúkame kompletnú úpravu aj s flashovaním u niektorého z našich zákazníkov - autoservisov (informujte sa emailom, kto je dostupný vo Vašom okolí).

Úpravy takmer vždy nie je možné urobiť na počkanie, vozidlo musí zostať v autoservise v dopredu dohodnutý termín na 1-2 dni, podľa náročnosti práce (diagnostika, úprava cez diagnostický konektor, úprava jednotky mimo vozidla...). Ak potrebujete úpravu na počkanie, doporučíme Vám niektorú z iných firiem, musíte ale rátať s vyššími cenami.

 


Doporučené ceny za samotné flashovanie v servisoch 60 - 120EUR

Cena záleží od spôsobu úpravy vybranej jednotky - vo vozidle, vyberaním, vyberaním + rozobratím, 2-stupňové úpravy... Väčšinu riadiacich jednotiek dokážeme naprogramovať aj u nás (dodané osobne / poštou) za 1-2 dni. Presnú ponuku Vám pripravíme emailom, cena za flashovanie ostáva v rovnakom intervale, ako doporučená pre servisy (60-120EUR).

 

Pre cenovú ponuku nás kontaktujte vždy s presnou špecifikáciou vozidla (model, ročník, kód motora, príp. číslo RJ motora - stačí vyčítať diagnostikou). Pred zvyšovaním výkonu je nutné zabezpečiť 100%-nú funkčnosť motora a jeho snímačov/akčných členov. Úpravy sú robené profesionálnym programátorom pre každé vozidlo samostatne, podľa požiadaviek a hlavne bezpečných možností konkrétneho systému (v 95% prác ostávame pri optimálnom pomere navýšenie výkonu / životnosť, ale je možná aj korekcia). Pri výkone úpravca sám určuje kompromis medzi jeho navýšením a zachovaním životnosti motora / komponentov (preto je veľmi dôležitý výber úpravcu a nepoužívanie náhodných stiahnutých súborov). Pri požiadavke vieme ešte výsledné hodnoty mierne znížiť / zvýšiť oproti štandardu.

 

Ponúkané úpravy výkonu sú zamerané na kvalitu (priebeh točivého momentu, dymivosť...) a životnosť (tlak turba, teplota spalín, dymivosť - DPF...). Naša ponuka je približne o 40-70% lacnejšia, ako kompletné riešenia (vrátane flashovania) u iných renomovaných úpravcov. Úspora je v tom, že drahé vybavenie, priestory, meraciu techniku a know-how vlastní len náš úpravca. U nás platíte len za výsledný produkt (úpravu softvéru).

 

Presnú ponuku Vam môžeme pripraviť vopred emailom.

Postup: Kontaktujte nás s číslom riadiacej jednotky, typom vozidla a požadovanou službou. Ak ju vieme poskytnúť, dostanete info o pamäti, ktorej obsah nám musíte poslať, alebo adresu, kde nám môžete poslať celú ridiacu jednotku. U nových zákazníkov sa platí za služby vopred (úprava cez email), resp. dobierkou (úprava aj s flashovaním).