Licencia/aktualizácia AUTOCOM

Cena: VYBERTE EUR
Ceny sú uvedené s DPH.
Pridať do košíka
  • Licencie pre ICON
    Licencie pre ICON
  • Limitovanie po skončení aktualizácií
    Limitovanie po skončení aktualizácií

Na tejto stránke si môžete objednať aktualizácie, licencie pre nové zariadenia, aj licencie pre staršie zariadenia na rozšírenie funkcií (ak chcete napríklad doplniť nákladné vozidlá). Medzi novou licenciou a aktualizáciou nie je žiadny rozdiel, ide o rovnakú položku. Výber urobíte v menu na pravej strane.

 

Možnosť výmeny staršieho Autocom CDP+ za nové zariadenie Autocom ICON.

  • Ponúkame licencie a aktualizácie na osobné, úžitkové a nákladné vozidlá do všetkých originálnych zariadení Autocom CDP+ a ICON. 
  • Kontaktujte nás emailom, ak chcete naceniť nový HW kľúč, alebo ste rozhodnutý pre výmenu CDP+ za ICON.
  • Podporovaný systém - najnovší softvér pracuje len na Windows 10/11.

 

Novinky od roku 2024 - výrobca zaviedol nové typy licencií podľa spôsobu aktualizovania:

  • "predplatné" - aktualizácie sa automaticky predlžujú, ak ich nezrušíte 30 dní pred skončením platnosti. Výhodou je nižšia cena a žiadne starosti s obnovovaním.
  • "fixed" - aktualizácie predlžujete tak, že nás kontaktujete / urobíte objednávku na webe.

 

Pre zariadenia ICON sú navyše dostupné 3 kategórie licencií (porovnanie nájdete vo fotkách):

  • Standard - najlacnejšia základná licencia
  • Plus - naviac oproti licencii Standard sú elektrické vozidlá, Guided Diagnostics, zamknuté vozidlá FCA + VAG a možnosť doobjednať zamknuté vozidlá Iveco. V príprave sú zamknuté vozidlá Volvo + Polestar.
  • Pro - naviac oproti Plus je ešte Flight Recorder a zamknuté vozidlá Ford + Mercedes / Smart, v príprave sú zamknuté vozidlá Renault (priamo v SGW portáli).

 

Po skončení aktualizácií sa obmedzí väčšina funkcií, ostáva dostupné len čítanie / mazanie chýb a merané veličiny. Presnejšie informácie nájdete medzi fotkami a tiež v článku.

 

Zaujímavosť: Aktuálne vydanie softvéru obsahuje najstaršie vozidlo Mercedes Benz W123 s modelovým rokom 1980, ktoré používalo na benzínovom motore 2.3 riadiacu jednotku s blikacím kódom. Najnovšie podporované vozidlá sú u viacerých značiek s aktuálnym modelovým rokom, takže aj úplne nové kusy je možné diagnostikovať (využijete napr. pri turistoch / nepojazdných vozidlách, niekedy stačí na dojazd vymazať chyby / resetovať systém / doplniť diagnostikou aditívum / opraviť vodič po hlodavcoch... namiesto čakania na odťah do autorizovaného servisu).

Zaujmavosť 2: Často sa stretávame s názorom, že aktualizovaný softvér zákazník nepotrebuje mať napríklad 3 roky, pretože autá do 3 rokov od výroby aj tak nerobí. Ide o mylnú predstavu, že výrobca v čase vydania softvéru pridá len nové vozidlá v premávke. V diagnostických zariadeniach (okrem OEM zariadení pre autorizované servisy) sa väčšinou pridávajú nové vozidlá iba so základnými funkciami (chyby, reset servisu...) a až v nasledujúcich rokoch dochádza vývojom k rozširovaniu o komfortné jednotky, kalibrácie, výmenu komponentov ako DPF, turbo, EGR, nádrž aditíva / Adblue, odblokovanie jednotiek a rôzne dôležité servisné a nastavovacie funkcie. Taktiež sa nový model môže doplniť až niekoľko rokov od jeho uvedenia na trh. Jednu priemernú aktualizáciu sme preskúmali (ročne sa vydávajú cca 3 + ešte niekoľko malých) - obsahovala viac ako 20000 nových položiek - modelov vozidiel / riadiacich jednotiek / funkcií... pre vozidlá s vekom od 0 (nové, aktuálny modelový rok) až po 23 rokov staré. Pri nových vozidlách už nie je možné vyhnúť sa pravidelným platbám, pretože ich vyžadujú samotné automobilky (za online odomknutie, viac info TU). Ani pri starších vozidlách ale nedoporučujeme vynechávať aktualizácie, v nových podmienkach výrobcu je už výrazne limitované použitie po skončení platnosti aktualizácií (ostáva dostupné len čítanie / mazanie chýb a merané veličiny, presnejšie informácie nájdete vo fotkách a v článku).