38: SECONS - logovanie pri probléme (2021)
Ak má zariadenie výrobcu SECONS problém so spojením s jednotkou/vozidlom, môžete poslať log výrobcovi, aby pripravil riešenie (zariadenia FiCOM, FCOM, RenCOM, PSACOM, PoCOM, HiCOM, BimCOM...). Postupujte podľa návodu:
1. Vyskúšajte najčastejšie riešenia problémov:
- Ak máte problém s úplnou nefunkčnosťou, skúste iný PC. Ak je problém len niektorá funkcia / spojenie s niektorou jednotkou, skúste ďalšie kroky.
- Nainštalujte si najnovší program http://www.obdtester.com/cz/download - prihlasovacie meno je seriové číslo uvedené priamo na zariadení, heslo nezadávajte žiadane. Aktualizácie sú časté a bezplatné. Len s najnovším softvérom môžete skúšať ďalšie kroky riešenia.
- V nastaveniach najnovšieho programu urobte aktualizáciu firmvéru pripojeného zariadenia.
- Program spustite ako administrátor - pravým tlačidlom na ikonu a voľba "Spustiť ako správca" (alebo obdobný názov). Novšie systémy - Windows 7/8/10 môžu obmedzovať funkcie programu, ak nie je spustený touto voľbou.
- Skúste spojenie s jednotkou cez "Auto Scan" aj cez manuálny výber vozidla / jednotky.
2. Ak body v prvom kroku nepomohli, môžete požiadať o pomoc výrobcu:
- Otvorte Nastavení a zaškrtnite "Mód ladení".
- Skúste sa spojiť s problematickou jednotkou a urobte "Snapshot" (Identifikace řídicí jednotky → Ulož info o jednotce).
- Ulože "Ladící záznam" - po problematickej operácii (spojenie, čítanie chýb, špeciálna funkcia, livedata... s čím máte problém) sa vráťte do menu a vyberte Nastavení → Uložit ladící záznam.
- Pošlite výrobcovi na email support@secons.com
- Informácie o vozidle (VIN, model, rok výroby, typ / kód motora)
- Snapshot (súbor, ktorý ste vytvorili)
- Ladíci záznam (súbor, ktorý ste vytvorili)