Emulátor katalyzátora 2
Emulátor, ktorý ovplyvňuje spôsob vyhodnocovania zadnej lambda sondy (za katalyzátorom) bez zásahu do signálu/elektrickej inštalácie. Ide o podložku so špeciálnym vnútorným usporiadaním, ktorú inštalujete medzi výfuk a lambdu. Lambda bude následne vyhodnocovať stav kyslíka inakšie, ako keby bola v priamom prúde výfukových plynov. Táto zmena zabezpečí rovnaký výstupný signál, ako je pri originálnej inštalácii sondy s plne funkčným katalyzátorom (aj keď s emulátom ho nemuste mať vôbec vo vozidle). Veľmi jednoduché riešenie problémov s katalyzátorom, za minimálnu cenu.
V ponuke máme 3 druhy emulátorov katalyzátora
1. Priamy typ pozinkovaný
- celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) 49mm
- predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu +39mm
- štandardné závity M18x1.5
- pozinkovaný materiál
2. Priamy typ mosadzný
- celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) približne 40mm
- predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu približne +30mm
- štandardné závity M18x1.5
- mosadzný materiál
3. Uhlový typ (90 stupňov) mosadzný
- dĺžka od výfuku (vrátane vonkajšieho závitu) prbiližne 45mm (vedľa výfuku teda budete potrebovať ešte menej miesta ako pri originálnej montáži Lambda sondy - tá má totiž aj bez závitu cca 70-140mm)
- dĺžka od 90 stupňového zalomenia po koniec (kde sa pripojí Lambda) približne 50mm
- štandardné závity M18x1.5
- mosadzný materiál
- odstránenie problémov s málo účinným/nefunkčným katalyzátorom/odstráneným
!funkčnosť pôvodných lambda sond je nevyhnutná!
Ak máte poškodenú aj zadnú lambda sondu (nie len katalyzátor) pozrite si elektronický Emulátor katalyzátora + môžete potrebovať aj nahradiť ohrev sondy (ak je prítomný a zároveň poškodený).