Reaktivácia airbagových jednotiek

     Po detekcii nárazu (prekročená určitá záporná hodnotu zrýchlenia, prekročený náklon / prevrátenie...) riadiaca jednotka airbagov aktivuje príslušné airbagy / pyropásy. Niekedy (napríklad pri náraze zozadu) sa aktivujú len pyropásy, ale celý airbagový systém sa tým stáva nefunkčný, až do výmeny / reaktivácie riadiacej jednotky.

    Samotná detekcia nárazu prebieha v integrovaných snímačoch jednotky, ktoré ostávajú aj po nehode plne funkčné. Výrobcovia automobilov sa rozhodli, že sa po nehode zapíše do jednotky nezmazateľná chyba, tzv.: Crash data. Nová riadiaca jednotka stojí väčšinou v rozmedzí 200-1000EUR, pričom polovica zisku automobiliek je práve z nahradných dielov a servisu - preto sa bránia jednoduchším softvérovým reaktiváciám...

     Dnešná technologická a informačná úroveň umožňujú zákazníkovi ušetriť značnú časť zo sumy za nový diel. My Vám ponúkame reaktiváciu takmer akejkoľvek airbagovej jednotky tým, že jej softvér vyčistíme / prehráme do originálneho stavu pred nehodou. Disponujeme originálnymi programátormi, samostatným softvérom pre reaktiváciu jednotiek, ako aj databázou softvérov nových jednotiek. Odstraňujeme taktiež softvérovú chybu VAG - 65535 - riadiaca jednotka vadná, ktorá môže vzniknúť aj pripojením nevhodnej diagnostiky. Samozrejmosťou reaktivácie je zálohovanie pôvodného softvéru jednotky.

 

V prípade záujmu u túto službu nás kontaktujte emailom s čislom riadiacej jednotky a typom vozidla

Keď potvrdíme, že jednotku vieme reaktivovať a určíme presnú cenu, môžete ju poslať na adresu vo formulári.

 

Cena reaktivácie (len softvér cez email): od 30EUR do 70EUR (podľa náročnosti, do 24h, zákazník si zabezpečuje čítanie/zápis sám cez vlastný programátor).

Cena reaktivácie (podľa typu jednotky, komplet aj s programovaním): od 50EUR do 90EUR + doprava (približne do 2 pracovných dní, pošlete jednotku s vyplneným formulárom).

 

Reaktiváciu jednotiek môžeme ponúkať oficiálne len na testovacie účely, pretože niektorí výrobcovia automobilov zakazujú čokoľvek okrem výmeny dielu za nový (cena 5-15x vyššia oproti reaktivácii). Z praxe ale môžeme povedať, že až 80-90% vozidiel po nehode využíva práve reaktivovanú jednotku, nie novú. Ide o bežný postup využívaný na celom svete a dokonca aj samotní výrobcovia už v niektorých prípadoch umožňujú vymazať záznam o nehode bežnou diagnostikou. Takýto prístup je ale skôr výnimkou, priorita ostáva dostať zo zákazníka čo najviac peňazí a zdôvodniť výmenu celej jednotky klasickým - "veď ide o bezpečnosť".