Tabužka výkonu niektorých realizovaných úprav: Alfa Romeo - pozrite zoznamy pre Fiat Dacia - pozrite zoznamy pre Renault Opel - pozrite aj zoznamy pre Renault a Fiat Chrysler - pozrite zoznamy pre Lancia Volvo - pozrite zoznamy pre Ford BMW EDC16 2.0D 150k, po úprave 185k +23% BMW MD1 2.0D 190k, po úprave 225k +18% BMW EDC16 3.0D 218k, po úprave 258k +18% BMW EDC17 3.0D 225k, po úprave 265k +18% BMW EDC17 3.0D 258k, po úprave 303k +17% BMW MD1 3.0D 265k, po úprave 310k +17% BMW MD1 3.0D 286k, po úprave 331k +16% BMW EDC17 4.0D 313k, po úprave 363k +16% Fiat/Alfa/Opel MJD6F3 1.3MJet 75k, po úprave 103k +37% Fiat/Alfa/Opel MJ8DFH 1.3MJet 85k, po úprave 110k +29% Fiat/Alfa/Opel MJ9DFH 1.3MJet 95k, po úprave 125k +31% Fiat/Alfa/Opel EDC17 1.6MJet 120k, po úprave 155k +29% Fiat/Alfa/Opel ME7.9.10 1.4TJET 133k, po úprave 168k +26% Fiat/Alfa/Opel EDC16 1.9DTI 120k, po úprave 155k +29% Fiat/Alfa/Opel EDC16 1.9MJet 150k, po úprave 190k +26% Fiat/Alfa/Opel EDC17 2.0MJet 130k, po úprave 160k +23% Fiat/Alfa/Opel EDC17 2.2JTD 180k, po úprave 220k +22% Fiat/Alfa/Opel EDC16 2.3JTDm 120k, po úprave 156k +30% Fiat MJD8F3 2.3MJet 148k, po úprave 183k +24% Fiat MJD9DF 2.3JTD 150k, po úprave 185k +23% Ford EDC17 1.5TDCI 85k, po úprave 125k +47% Ford EDC17 1.5TDCI 95k, po úprave 130k +37% Ford/Volvo EDC16 1.6TDCI 109k, po úprave 145k +33% Ford/Volvo SID807evo 1.6TDCI 115k, po úprave 145k +26% Ford SID206 2.0TDCI 136k, po úprave 171k +26% Ford DCM6.1 2.0TDCI 180k, po úprave 220k +22% Ford EDC17 2.2TDCI 200k, po úprave 230k +15% Ford SID208 2.2TDCI 100k, po úprave 150k +50% Ford SID208 2.2TDCI 125k, po úprave 170k +36% Ford SID208 2.2TDCI 150k, po úprave 180k +20% Ford/Volvo EDC17 2.4 163k, po úprave 198k +21% Ford ME9.0C 2.5T 225k, po úprave 260k +16% Ford SID209 3.2TDCI 200k, po úprave 230k +15% Kia/Hyundai EDC17 1.6CRDI 116k, po úprave 157k +35% Kia/Hyundai EDC17 1.7CRDI 115k, po úprave 140k +22% Kia/Hyundai EDC17 1.6CRDI 128k, po úprave 158k +23% Kia/Hyundai EDC17 1.6CRDI 136k, po úprave 166k +22% Kia/Hyundai EDC17 1.7CRDI 136k, po úprave 164k +21% Kia/Hyundai EDC17 2.0CRDI 136k, po úprave 180k +32% Kia/Hyundai EDC16 2.0CRDI 140k, po úprave 180k +29% Kia/Hyundai EDC17 2.0CRDI 185k, po úprave 215k +16% Lancia/Chrysler EDC17 2.8CRD 163k, po úprave 203k +25% Mazda DENSO 2.2 150k, po úprave 180k +20% Mazda DENSO 2.2CDVi 173k, po úprave 203k +17% Mercedes Benz EDC17 1.6CDI 114k, po úprave 144k +26% Mercedes Benz MED17 1.6T 122k, po úprave 162k +33% Mercedes Benz EDC16 3.0CDI 224k, po úprave 264k +18% Mercedes Benz EDC17 3.0CDI (350CDI) 224k, po úprave 264k +18% Mercedes Benz EDC17 3.0CDI (350CDI) 258k, po úprave 293k +14% Mercedes Benz ME2.8 5.0i 306k, po úprave 326k +7% Opel/Chevrolet E78 1.4T 140k, po úprave 168k +20% Peugeot/Citroen EDC17 1.6HDi 99k, po úprave 129k +30% Peugeot/Citroen EDC16 1.6HDi 110k, po úprave 135k +23% Peugeot/Citroen EDC17 1.6HDi 120k, po úprave 145k +21% Peugeot/Citroen DCM6.2 2.0HDi 130k, po úprave 175k +35% Peugeot/Citroen DCM6.2 2.0HDi 135k, po úprave 170k +26% Peugeot/Citroen SID208 2.2HDi 130k, po úprave 170k +31% Peugeot/Citroen SID803 2.0HDi 136k, po úprave 175k +29% Peugeot/Citroen EDC15 2.2HDi 133k, po úprave 163k +23% Porsche EDC17 3.0TDI 258k, po úprave 303k +17% Renault/Dacia/Opel EDC17 1.5DCI 90k, po úprave 120k +33% Renault/Dacia/Opel MD1 1.5DCI 115k, po úprave 150k +30% Renault/Dacia/Opel DCM3.4 1.5DCI 85k, po úprave 110k +29% Renault/Dacia/Opel SID305 1.5DCI 105k, po úprave 130k +24% Renault/Dacia/Opel SID310 1.5DCI 110k, po úprave 140k +27% Renault/Dacia/Opel EDC17 1.6DCI 130k, po úprave 165k +27% Renault/Dacia/Opel EDC15 1.9DCI 100k, po úprave 139k +39% Renault/Nissan EDC16 2.0DCI 173k, po úprave 208k +20% Renault/Dacia/Opel EDC17 2.0DCI 175k, po úprave 205k +17% Suzuki EDC16 1.9DDIS 129k, po úprave 175k +36% VW/Škoda/Audi/Seat EDC15 1.4TDI 70k, po úprave 100k +43% VW/Škoda/Audi/Seat DCM6.2 1.4TDI 75k, po úprave 108k +44% VW/Škoda/Audi/Seat DCM6.2 1.4TDI 90k, po úprave 120k +33% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 1.4TDI 90k, po úprave 120k +33% VW/Škoda/Audi/Seat PCR2.1 1.6TDI 75k, po úprave 130k +73% VW/Škoda/Audi/Seat DCM6.2 1.6TDI 90k, po úprave 125k +39% VW/Škoda/Audi/Seat PCR2.1 1.6TDI 90k, po úprave 135k +50% VW/Škoda/Audi/Seat PCR2.1 1.6TDI 105k, po úprave 140k +33% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 1.6TDI 105k, po úprave 140k +33% VW/Škoda/Audi/Seat DCM6.2 1.6TDI 110k, po úprave 147k +34% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 1.6TDI 110k, po úprave 145k +32% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 1.6TDI 115k, po úprave 150k +30% VW/Škoda/Audi/Seat DCM6.2 1.6TDI 115k, po úprave 147k +28% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 1.6TDI 120k, po úprave 150k +25% VW/Škoda/Audi/Seat EDC16 1.9TDI 86k, po úprave 129k +50% VW/Škoda/Audi/Seat EDC15 1.9TDI 100k, po úprave 135k +35% VW/Škoda/Audi/Seat EDC16 1.9TDI 105k, po úprave 140k +33% VW/Škoda/Audi/Seat EDC15 1.9TDI 110k, po úprave 140k +27% VW/Škoda/Audi/Seat EDC15 1.9TDI 115k, po úprave 150k +30% VW/Škoda/Audi/Seat EDC15 1.9TDI 130k, po úprave 170k +31% VW/Škoda/Audi/Seat EDC15 1.9TDI 150k, po úprave 185k +23% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 75k, po úprave 139k +85% VW/Škoda/Audi/Seat DCM6.2 2.0TDI 102k, po úprave 142k +39% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 110k, po úprave 155k +41% VW/Škoda/Audi/Seat MD1 2.0TDI 122k, po úprave 167k +37% VW/Škoda/Audi/Seat EDC16 2.0TDI 140k, po úprave 175k +25% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 140k, po úprave 175k +25% VW/Škoda/Audi/Seat PPD1.x 2.0TDI 140k, po úprave 175k +25% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 143k, po úprave 185k +29% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 150k, po úprave 185k +23% VW/Škoda/Audi/Seat MD1 2.0TDI 150k, po úprave 185k +23% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 170k, po úprave 205k +21% VW/Škoda/Audi/Seat PPD1.x 2.0TDI 170k, po úprave 210k +24% VW/Škoda/Audi/Seat DCM6.2 2.0TDI 177k, po úprave 217k +23% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 184k, po úprave 220k +20% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 190k, po úprave 220k +16% VW/Škoda/Audi/Seat MD1 2.0TDI 200k, po úprave 235k +18% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 2.0TDI 240k, po úprave 285k +19% VW/Škoda/Audi/Seat EDC15 2.5TDI 102k, po úprave 131k +28% VW/Škoda/Audi/Seat EDC16 2.5TDI 130k, po úprave 170k +31% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 3.0TDI 204k, po úprave 269k +32% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 3.0TDI 218k, po úprave 263k +21% VW/Škoda/Audi/Seat EDC16 3.0TDI 225k, po úprave 279k +24% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 3.0TDI 225k, po úprave 279k +24% VW/Škoda/Audi/Seat EDC16 3.0TDI 233k, po úprave 276k +18% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 3.0TDI 239k, po úprave 279k +17% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 3.0TDI 262k, po úprave 312k +19% VW/Škoda/Audi/Seat EDC17 3.0TDI 272k, po úprave 312k +15% VW/Škoda/Audi/Seat MD1 3.0TDI 286k, po úprave 340k +19% VW/Škoda/Audi/Seat MED17 1.0TSI/TFSI 115k, po úprave 135k +17% VW/Škoda/Audi/Seat MED17 1.2TSI/TFSI 90k, po úprave 125k +39% VW/Škoda/Audi/Seat MED17 1.2TSI/TFSI 105k, po úprave 130k +24% VW/Škoda/Audi/Seat Simos10 1.2TSI/TFSI 105k, po úprave 130k +24% VW/Škoda/Audi/Seat MED17 1.4TSI/TFSI 150k, po úprave 180k +20% VW/Škoda/Audi/Seat MED17 1.4TSI/TFSI 125k, po úprave 145k +16% VW/Škoda/Audi/Seat MG1 1.5TSI/TFSI 150k, po úprave 180k +20% VW/Škoda/Audi/Seat MED17 1.8TSI/TFSI 160k, po úprave 210k +31% VW/Škoda/Audi/Seat Simos18 1.8TSI/TFSI 180k, po úprave 220k +22% VW/Škoda/Audi/Seat MG1 2.0TSI/TFSI 150k, po úprave 200k +33% VW/Škoda/Audi/Seat MG1 v1 2.0TSI/TFSI 190k, po úprave 230k +21% VW/Škoda/Audi/Seat MG1 v2 2.0TSI/TFSI 190k, po úprave 235k +23% VW/Škoda/Audi/Seat MED9.1 2.0TSI/TFSI 200k, po úprave 240k +20% VW/Škoda/Audi/Seat MED17 2.0TSI/TFSI 210k, po úprave 256k +22% VW/Škoda/Audi/Seat MED17 2.0TSI/TFSI 211k, po úprave 256k +21% VW/Škoda/Audi/Seat Simos18 2.0TSI/TFSI 300k, po úprave 360k +20% VW/Škoda/Audi/Seat MG1 3.0TSI/TFSI 354k, po úprave 402k +14%