Vyberte typ emulátora, pretým, ako pridáte produkt do košíka

Emulátor katalyzátora 2

Cena: VYBERTE EUR
Cena sa zobrazí po výbere typu.
Pridať do košíka
  • Typ vpravo bol nahradený novým
    Typ vpravo bol nahradený novým
  • Nový priamy typ - pozinkovaný
    Nový priamy typ - pozinkovaný
  • Uhlový typ - mosadzný
    Uhlový typ - mosadzný

Článok - výber emulátora katalyzátora

 

MNOŽSTEVNÉ ZĽAVY (budú započítané po odoslaní objednávky):

  • 2x akýkoľvek emulátor = 5% zľava
  • 3x akýkoľvek emulátor = 10% zľava
  • 4 a viac emulátorov = 13% zľava
  • doprava SK od 100EUR / zahraničie od 200EUR zadarmo (z ceny pred zľavou)

Emulátor, ktorý ovplyvňuje spôsob vyhodnocovania zadnej lambda sondy (za katalyzátorom) bez zásahu do signálu / elektrickej inštalácie. Ide o podložku so špeciálnym vnútorným usporiadaním, ktorú nainštalujete medzi výfuk a lambdu. Lambda bude následne vyhodnocovať stav kyslíka inakšie, ako keby bola v priamom prúde výfukových plynov. Táto zmena zabezpečí rovnaký výstupný signál (bohatá zmes), ako je pri originálnej inštalácii sondy s plne funkčným katalyzátorom (aj keď s emulátom ho nemuste mať vôbec vo vozidle). Veľmi jednoduché riešenie problémov s katalyzátorom, za minimálnu cenu.

 

1. Priamy typ pozinkovaný

  • celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) 49mm
  • predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu +39mm
  • štandardné závity M18x1.5
  • pozinkovaný materiál

1. Nový priamy typ pozinkovaný 

  • celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) približne 40mm
  • predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu približne +30mm
  • štandardné závity M18x1.5
  • pozinkovaný materiál

2. Priamy typ mosadzný

  • rovnaký tvar ako 1. Nový priamy emulátor, len iný materiál
  • celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) približne 40mm
  • predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu približne +30mm
  • štandardné závity M18x1.5
  • mosadzný materiál

3. Uhlový typ (90 stupňov) mosadzný

  • dĺžka od výfuku (vrátane vonkajšieho závitu) prbiližne 45mm (vedľa výfuku teda budete potrebovať ešte menej miesta ako pri originálnej montáži Lambda sondy - tá má totiž aj bez závitu cca 70-140mm)
  • dĺžka od 90 stupňového zalomenia po koniec (kde sa pripojí Lambda) približne 50mm
  • štandardné závity M18x1.5
  • mosadzný materiál

 

Emulátor je určený na odstránenie chýb v riadiacej jednotke motora - málo účinný katalyzátor / nefunkčný katalyzátor, prípadne po jeho odstránení. Funkčnosť zadnej lambda sondy (kontrolnej) je nutná. Ak máte poškodenú zadnú lambda sondu (nie len katalyzátor) pozrite elektronický emulátor katalyzátora + môžete potrebovať aj nahradiť ohrev sondy výkonovým rezistorom (ak má sonda ohrev a zároveň je nefunkčný).