Dodanie a záruka


Tieto dodacie a záručné podmienky upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami - Ing. Ondrej Jantolák, Lúčna 1103/24, 02801 Trstená, IČO:46440607, DIČ:1084313978, zapísaný v živnostenskom registri číslo: 560-16716 okresným súdom v Námestove a zákazníkmi tohoto internetového obchodu.

 

Nie sme platcami DPH (ak nie je priamo pri tovare uvedené, že je fakturovaný cez firmu - platcu DPH). Za všetky objednávky vytvorené v tomto internetovom obchode preberá všetky povinnosti a záruky jeho prevádzkovateľ - Ing. Ondrej Jantolák, IČO:46440607.

 

Sídlo dozorného orgánu: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, Odbor výkonu dozoru, tel. č.: 041/ 7632 130, fax č.: 041/ 7632 139

 


Spôsoby dodania:

1. Email/online

Táto doprava je určená len pre nové licencie ako - MultiECUScan, VIS, TouchScan CZ, Immo Bypass Online, Nissan DataScan a aktualizácie VCDS, Autocom, Launch, ECU Decoder Tools.
 
2. SK - Pošta/BalíkoBOX do 99EUR, alebo SK - Pošta/BalíkoBOX od 100EUR (od 100EUR doprava na SK zadarmo)
Táto doprava je určená pre zásielky s dodaním na Slovensko s celkovou hodnotou tovaru do 99EUR, alebo od 100EUR. Tovar odošleme Slovenskou poštou 1. triedou. Čas prepravy je približne 1 pracovný deň, zásielku Vám pošta uloží na pobočke a doručí Vám oznámenie, prípadne ju uloží do BalíkoBOXu (do poznámky nám napíšte, ktorý cjhcete využiť, zoznam - https://www.posta.sk/balikobox/#ZoznamBBOXov )
 
3. SK - Kuriér do 99EUR, alebo SK - Kuriér od 100EUR (od 100EUR doprava na SK zadarmo)
Táto doprava je určená pre zásielky s dodaním na Slovensko s celkovou hodnotou tovaru do 99EUR, alebo od 100EUR. Tovar odošleme kuriérom firmy DPD, alebo EMS (poštový kuriér). Čas prepravy je 1 pracovný deň, doručenie priamo k zákazníkovi. Kuriér zákazníka dopredu kontaktuje telefonicky.
 
5. CZ/EU - Pošta do 199EUR, alebo CZ/EU - Pošta od 200EUR (od 200EUR doprava zadarmo)
Táto doprava je určená pre zásielky do Česka a ostatných krajín EU, okrem Slovenska. Celková hodnota je na výber do 199EUR, alebo od 200EUR. Tovar odošleme Slovenskou poštou 1. triedou, čas prepravy je približne 2-4 pracovné dni.

6. CZ/EU - Kuriér do 199EUR, alebo CZ/EU - Kuriér od 200EUR(od 200EUR doprava zadarmo)
Táto doprava je určená pre zásielky do Česka a ostatných krajín EU, okrem Slovenska. Celková hodnota je na výber do 199EUR, alebo od 200EUR. Tovar odošleme kuriérom firmy DPD, alebo EMS (poštový kuriér), čas prepravy sú 1-3 pracovné dni, priamo k zákazníkovi. Kuriér zákazníka dopredu kontaktuje telefonicky.

7. Osobný odber (Trstená)
Presný dátum, čas a ďalšie podrobnosti odberu si vždy dohodneme vopred telefonicky / emailom. Viac informácií o osobnom odbere nájdete v kontaktoch.


Platobné podmienky:


1. Pri osobnom odbere:

Platba je dohodnutá telefonicky/emailom. Štandardný spôsob je platba vopred (predfaktúra).

 

2. Platba na dobierku:

Tovar uhradíte priamo prepravnej službe (pošta / kuriér) pri preberaní. Pri zahraničných objednávkach bude suma dobierky prepočítaná prepravcom na lokálnu menu. Ak potrebujete potvrdenie o zaplatení (do účtovníctva k faktúre), pošta/kuriér Vám ho pri platení na požiadanie vypíše.

 

3. Platba na predfaktúru:

Po objednávke Vám zašleme emailom predfaktúru a po jej úhrade tovar odošleme. Môžete si vybrať, v akej mene faktúru vystavíme (štandardne EUR).

 

Pri objednávke v hodnote viac ako 100EUR bude doprava zadarmo (platí pre Slovensko)

Pri objednávke v hodnote viac ako 200EUR bude doprava zadarmo (platí pre zahraničie)

 


Záručná doba:
 
Na všetok tovar predávaný na tejto stránke poskytujeme bežným spotrebiteľom záručnú dobu 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak priamo v popise produktu, alebo na tejto stránke. Kratšia záručná doba platí pre:

- repasované počítače a VCDS starý typ - pre všetkých zákazníkov platí záruka 1 rok (ide o použitý tovar). Do našich počítačov dávame nové pevné disky (viď popis produktu), takže na túto časť je presná dĺžka záruky uvedená v popise produktu (bežne 4 roky).

- batérie - každý repasovaný počítač a niektoré diagnostické zariadenia obsahujú batériu. Ak ide o novú batériu, alebo diagnostické zariadenie, platí štandardná záruka 2 roky, pričom je nutné rozlišovať záruku a životnosť produktu. Ak produkt napríklad nie je možné zapnúť / ihneď sa vypne po odpojení nabíjačky... tak Vám počas záručnej doby 2 roky bezplatne pomôžeme s opravou /výmenou. Ak máte problém s tým, že zariadenie vydrží bez napájania už len polovicu času oproti novému, ide o životnosť batérie na ktorú sa vzťahuje nasledujúca záruka (pokles pod 80% kapacity):

  • 12 mesiacov pre diagnostické zariadenia, ktoré majú batériu v sebe (napr. Launch)
  • 15 mesiacov pre repasované počítače Lenovo T440 (nový výrobca batérií)
  • 6 mesiacov pre repasované počítače Lenovo T420, T430

 

- produkty AUTOCOM - pre FO podnikateľov / právnické osoby je záruka 1 rok, pričom vždy platí  neobmedzené predlžovanie záruky v prípade odoberania ďalších aktualizácií. Ak si teda objednáte zariadenie s 2 rokmi aktualizácií, alebo ich pred skončením predĺžite, záruku budete mať až do ich skončenia = 2 roky... Ak by ste sa rozhodli o ďalšie predĺženie napríklad +2 roky bez prestávky, záruka na zariadenie sa rozšíri celkovo až na 4 roky.

- produkty nabíjačiek Doctor Charge (TELWIN) - pre FO podnikateľov / právnické osoby nám dáva výrobca záruku 12 mesiacov, preto sa jej musíme držať.

 

V prípade zistenia vady výrobku je potrebné uplatniť reklamáciu bezodkladne (výrobok sa nemá ďalej používať). Zväčša sa uplatňujú vady výrobného charakteru, vady, ktoré vznikli nevhodne použitým materiálom, alebo vady, ktoré vznikli nesprávnym technickým postupom vo výrobe. Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál, alebo použitie produktu sa nepovažuje za vadu. Reklamovaný tovar nesmie byť poškodený pádom, vlhkosťou, nesprávnym použitím, alebo skladovaním. Zariadenia nesmú byť rozoberané (okrem tých, ktoré to majú v návode na použitie/popise výslovne dovolené) a nesmú mať porušené bezpečnostné nálepky/plomby. Na pozáručný servis poskytujeme záruku 3 mesiace (podľa § 654 OZ).


Postup reklamácie:
 
Ak máte problém s výrobkom zakúpeným u nás, postupujte prosím podľa nasledujúcich pokynov:
 
0. Vždy si prečítajte najprv všetky dodané INŠTALAČNÉ NÁVODY. Väčšina zariadení má slovenský návod s podrobným postupom inštalácie a riešením základných problémov.
1. Vyskúšajte prístroj na inom automobile / inom počítači (doporučujeme, aby ste vylúčili možnosť chyby mimo zariadenia).
2. Kontaktujte nás najlepšie emailom s dôkladným popisom problému, prípadne printscreenom (fotkou) obrazovky. Veľa prípadov sú problémy softvéru / nastavení / nepozorného čítania návodu a dajú sa rýchlo vyriešiť na diaľku. Pri telefonáte nám musíte vedieť povedať aj presný názov tovaru, pretože z popisu "kábel" / "zariadenie" / "diagnostika" ho nedokážeme určiť.
3. Ak bude chyba v zariadení, dohodneme spôsob reklamácie (doručenie - osobne/pošta, zapožičanie náhradného prístroja atď.).

 
K zariadeniu, ktoré posielate na reklamáciu, je nutné priložiť:


- kompletné príslušenstvo (ak sa nedohodnete inakšie)
- vyplnený reklamačný formulár
- kópiu dokladu o kúpe, alebo email s potvrdením objednávky, alebo potvrdenie o prevode... ak nemáte nič, čo preukazuje dodanie tovaru od nás, kontaktujte nás a Vašu objednávku sa pokúsime dohľadať

 

Ak tieto body nesplníte, môže sa vybavenie reklamácie predĺžiť.

Upozornenie: Reklamovaný tovar nemôže byť odoslaný ako dobierka, len vtedy ho preberieme.

 


Možnosť vrátenia tovaru:

 

Pri nákupe cez náš obchod je skúšobná doba 14 dní. Odstúpenie od zmluvy a vrátanie tovaru nie je možné v prípade:

- už aktivovaného samostatného softvéru (Touchscan, VIS, ECUDecoder, MultiECUScan)

- samostatného softvéru na DVD/USB kľúči (IKRA Files, Tuning Files, Volvo schémy, Webasto+Eberspächer schémy a návody)

- zariadení so softvérom aktivovaným / registrovaným na zákazníka pri / po predaji (Carprog, UHDS, Autocom, Launch - okrem typov s neobmedzenými aktualizáciam, VCDS - ak už bolo registrované zákazníkom)

- softvérových modulov / aktualizácií / licencií dokúpených na sériové číslo zákazníkovho zariadenia (pre Carprog, UHDS, Autocom, Launch)

Aj u vyššie uvedených produktov sa snažíme ponúknuť spätné odkúpenie po krátkom používaní, zväčša za pôvodnú cenu zníženú o hodnotu softvéru/poplatkov na uvedenie do pôvodného stavu (reaktivácia / deaktivácia, zrušenie začatej služby...). Kontaktujte nás s požiadavkou emailom.


Pri vrátení tovaru v zákonnej lehote postupujte nasledovne:


1. Informujte nás o tom, že máte záujem vrátiť výrobok (emailom / písomne). Je vhodné uviesť aj dôvod (nesplňuje očakávania / nepracuje s mojim autom - typ:...). niekedy sa problém dá jednoducho vyriešiť napríklad výmenou. Dátum odoslania tejto žiadosti sa berie ako rozhodujúci v rámci zákonnej doby na vrátenie, takže sa nemusíte báť, že komunikáciou s nami Vám zákonná lehota uplynie.
 
2. Po kladnej odpovedi na žiadosť a za splnenia podmienok pre vrátenie musíte zariadenie odoslať na adresu našej firmy (uvedená na faktúre).

 

Prosím priložte k vrátenému tovaru reklamačný formulár - uľahčíte a zrýchlite tým vybavenie požiadavky. Zásielka nesmie byť odoslaná ako dobierka, len vtedy ju preberieme.

3. Celá nákupná suma (vrátane dopravy, ak ide o vrátenie kompletnej objednávky) bude odoslaná do 14 dní (zvyčajne do 3 dní) na Váš účet, prípadne vrátená inou formou podľa vzájomnej dohody. Máte právo na rovnaký spôsob vrátenia, ako prebehla samotná platba.

 

Podmienky vrátenia:
 
1. Zariadenie musí byt vrátené užívateľom nepoškodené a s kompletným príslušenstvom.
2. Musí byť priložený aj doklad o kúpe / jeho kópia a sprievodný list (žiadosť o vrátenie) s číslom Vášho účtu (ak chcete vrátiť nákupnu sumu), alebo s popisom zariadenia, za ktoré ho chcete vymeniť. Sprievodný list doporučujeme nahradiť našim formulárom - uľahčíte a zrýchlite tým Vaše vybavenie.

3. Celú nákupnú sumu tovaru Vám po prijatí tovaru vrátime.
 
Ideálne je, ak priložíte aj vytlačenú emailovú komunikáciu, ak ste si vrátenie / výmenu dohodli individuálnym spôsobom.
 



Upozornenie: Ak je k Vášmu účtu pridelená zľava, v systéme je aplikovaná len na ceny základných verzí produktov. Na všetky doplatky / rozšírenia / nadstavby sa nevzťahuje. Toto počítanie je vlastnosťou online systému a ceny sú mu prispôsobené.
 


Povinná informácia od 2016:

  1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na autodiagnostika (zavináč) jantolak.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len ARS), podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
  2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
  3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania, alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy, alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na adrese autodiagnostika (zavinac) jantolak.sk. Rovnako aj ak máte záujem dohodnúť si osobitné podmienky, stretnutie, chcete poradiť s výberom vybavenia... Pripravujeme dlhodobé plány pre vybavenie autoservisov, ktoré Vám ušetria financie za zariadenia nepotrebné v budúcnosti. Našim cieľom je vždy pomôcť vybrať najvhodnejší produkt / smerovanie pri vybavovaní servisu a rozvíjať dobré meno našej firmy v oblasti automobilovej diagnostiky.
 
-Veľmi cenné sú pre nás Vaše skúsenosti, pripomienky, žiadosti na iné typy zariadení, upozornenia na chyby...