Redukcie pre Carprog
Pri vkladaní do košíka si vyberte z ponuky:
- originálna redukcia A1 (súčasť sady Carprog BASIC)
- originálna redukcia A1 MULTI (súčasť sady Carprog BASIC)
- originálna redukcia A1+
- sada našich redukcií pripravená podľa originálnych (výhodou je nižšia cena)
Popis jednotlivých redukcií:
A1 - Tento typ bol nahradený typom A1 MULTI, ale pre niektoré funkcie (napr. OPEL CAN) je stále potrebné mať aj A1.
A1 MULTI - Vynovený základný adaptér pre komunikáciu cez OBD2 konektor - nahrádza typy A21, A22 a v niektorých funkciách aj A1.
Tento typ dodávame ako originál, nahrádza čiastočne A1 a úplne 2 redukcie pre Ford + Mazdu. Navyše pracuje rýchlejšie a má vyriešený problém s 2012+ LandRover Evoque, Jaguar XJ, XK prístrojovkami (A1 môže vypísať chybu).
A1+ - Adaptér pre vysokorýchlostnú CAN - používa sa pre VAG RJ motora a Volvo prístrojovky.
Tento typ dodávame ako originál, používa sa spoločne s A1 / A1 MULTI a nenahrádza ich!
D1 – Adaptér na prácu s prístrojovými panelmi (používa sa v kombinácii s A15).
Náš adaptér, najčastejšie na čínskych opravujeme chybné typy viacerých súčiastok.
A3 – Anténa pre prácu s transpondérmi (kľúčmi).
Naša anténa, navíjame + testujeme si ju sami. Pôvodná čínska anténa býva úplne nefunkčná, nemá zmysel ju opravovať.
A4, A5, A6 – Programovacie adaptéry a kliešte na eeprom.
Zvyčajne nechávame čínsky kus bez zmeny, urobíme len kontrolu zapojenia.
A7 – Mercedes Benz 38pin adaptér (na staršie modely).
Kompletne prerábame redukciu, pretože sa musí zapájať cez adaptér A1. Pôvodné čínske vyhotovanie s konektorom na Carprog (CANON) bez možnosti pripojiť A1 medzikus nedokáže multiplexovať potrebné komunikačné linky.
A8 – BMW 20pin adaptér (na staršie modely).
Kompletne prerábame redukciu, pretože v čínskej nie sú pripojené potrebné jednotky na komunikáciu a aj v OBD2 konektore chýbali prepojenia oproti originálu.
A10 – Adaptér pre programovanie procesorov Motorola.
Na čínskych najčastejšie opravujeme prehodené farby, aby sedeli zapojenia podľa manuálov. Chybné typy súčiastok na elektronike sú rovnako bežný problém.
A11 – Adaptér pre prácu s BMW EWS (immobilizér...).
Prikladáme náš vlastný napinovací návod, pretože repliková redukcia nemá konektor, len samostatné vodiče.
A15 – Univerzálny adaptér pre prístrojové dosky a airbagové jednotky.
Na čínskych kusoch bývajú nesprávne farby vodičov, preto ich preznačujeme/prehadzujeme, aby sedeli zapojenia s originálnymi návodmi od výrobcu.
A16 – Adaptér pre programovanie Philips rádií (Opel, Renault, Peugeot a Citroen).
Opravujeme nesprávne pripojenia vodičov a prikladáme náš vlastný napinovací návod, pretože čínska redukcia nemá vlastný konektor, len vodiče.
Adaptér pre dekódovanie rádií RNS510.
Do redukcie dopĺňame viaceré chýbajúce súčiastky, opravujeme pripojenia vodičov a prikladáme náš vlastný napinovací návod, pretože čínska redukcia nemá konektor.
A21 - Adaptér pre vozidlá Volvo a Ford od 2006 (prístrojové dosky a airbagy).
Niekedy opravujeme zapojenie + u niektorých čínskych kusov je navyše prehodené aj napájanie. Tento adaptér už nie je potrebný, ak máte typ A1 MULTI.
A22 - Adaptér pre vozidlá Fiat od 2006 (prístrojové dosky a airbagy).
Niekedy opravujeme zapojenie + u niektorých čínskych kusov je navyše prehodené aj napájanie. Tento adaptér už nie je potrebný, ak máte typ A1 MULTI.
C1 – OBD2 - UNI (pre prácu s airbagovými/prístrojovými/motorovými jednotkami na stole).
Opravujeme zapojenie - štandardne v čínskej redukcii chýba prepojenie v OBD2 konektore a minimálne 1 vodič býva nesprávnej farby, takže ho preznačíme (aby sedel s návodmi od výrobcu).
Napájací kábel.
Kontrolujeme, niekedy je potrebné prespájkovať konektor do zariadenia.
ZAKLADNE ADAPTERY[1].pdf, Sada základných redukcií - obsah