Redukcie pre Carprog

Cena:0.00EUR
Zvyčajne na sklade, sada redukcií do 4 dní.
Pridať do košíka

Pri vkladaní do košíka si vyberte z ponuky:
- originálna redukcia A1 (súčasť sady Carprog BASIC)
- originálna redukcia A1 MULTI (súčasť sady Carprog BASIC)
- originálna redukcia A1+
- sada našich redukcií pripravená podľa originálnych (výhodou je nižšia cena)

 

Popis jednotlivých redukcií:

A1 -  Tento typ bol nahradený typom A1 MULTI, ale pre niektoré funkcie (napr. OPEL CAN) je stále potrebné mať aj A1.

A1 MULTI - Vynovený základný adaptér pre komunikáciu cez OBD2 konektor - nahrádza typy A21, A22 a v niektorých funkciách aj A1.

Tento typ dodávame ako originál, nahrádza čiastočne A1 a úplne 2 redukcie pre Ford + Mazdu. Navyše pracuje rýchlejšie a má vyriešený problém s 2012+ LandRover Evoque, Jaguar XJ, XK prístrojovkami (A1 môže vypísať chybu).

A1+ - Adaptér pre vysokorýchlostnú CAN - používa sa pre VAG RJ motora a Volvo prístrojovky.

Tento typ dodávame ako originál, používa sa spoločne s A1 / A1 MULTI a nenahrádza ich!

D1 – Adaptér na prácu s prístrojovými panelmi (používa sa v kombinácii s A15).

Náš adaptér, najčastejšie na čínskych opravujeme chybné typy viacerých súčiastok.

A3 – Anténa pre prácu s transpondérmi (kľúčmi).

Naša anténa, navíjame + testujeme si ju sami. Pôvodná čínska anténa býva úplne nefunkčná, nemá zmysel ju opravovať.

A4, A5, A6 – Programovacie adaptéry a kliešte na eeprom.

Zvyčajne nechávame čínsky kus bez zmeny, urobíme len kontrolu zapojenia.

A7 – Mercedes Benz 38pin adaptér (na staršie modely).

Kompletne prerábame redukciu, pretože sa musí zapájať cez adaptér A1. Pôvodné čínske vyhotovanie s konektorom na Carprog (CANON) bez možnosti pripojiť A1 medzikus nedokáže multiplexovať potrebné komunikačné linky.

A8 – BMW 20pin adaptér (na staršie modely).

Kompletne prerábame redukciu, pretože v čínskej nie sú pripojené potrebné jednotky na komunikáciu a aj v OBD2 konektore chýbali prepojenia oproti originálu.

A10 – Adaptér pre programovanie procesorov Motorola.

Na čínskych najčastejšie opravujeme prehodené farby, aby sedeli zapojenia podľa manuálov. Chybné typy súčiastok na elektronike sú rovnako bežný problém.

A11 – Adaptér pre prácu s BMW EWS (immobilizér...).

Prikladáme náš vlastný napinovací návod, pretože repliková redukcia nemá konektor, len samostatné vodiče.

A15 – Univerzálny adaptér pre prístrojové dosky a airbagové jednotky.

Na čínskych kusoch bývajú nesprávne farby vodičov, preto ich preznačujeme/prehadzujeme, aby sedeli zapojenia s originálnymi návodmi od výrobcu.

A16 – Adaptér pre programovanie Philips rádií (Opel, Renault, Peugeot a Citroen).

Opravujeme nesprávne pripojenia vodičov a prikladáme náš vlastný napinovací návod, pretože čínska redukcia nemá vlastný konektor, len vodiče.

Adaptér pre dekódovanie rádií RNS510.

Do redukcie dopĺňame viaceré chýbajúce súčiastky, opravujeme pripojenia vodičov a prikladáme náš vlastný napinovací návod, pretože čínska redukcia nemá konektor.

A21 - Adaptér pre vozidlá Volvo a Ford od 2006 (prístrojové dosky a airbagy).

Niekedy opravujeme zapojenie + u niektorých čínskych kusov je navyše prehodené aj napájanie. Tento adaptér už nie je potrebný, ak máte typ A1 MULTI.

A22 - Adaptér pre vozidlá Fiat od 2006 (prístrojové dosky a airbagy).

Niekedy opravujeme zapojenie + u niektorých čínskych kusov je navyše prehodené aj napájanie. Tento adaptér už nie je potrebný, ak máte typ A1 MULTI.

C1 – OBD2 - UNI (pre prácu s airbagovými/prístrojovými/motorovými jednotkami na stole).

Opravujeme zapojenie - štandardne v čínskej redukcii chýba prepojenie v OBD2 konektore a minimálne 1 vodič býva nesprávnej farby, takže ho preznačíme (aby sedel s návodmi od výrobcu).

Napájací kábel.

Kontrolujeme, niekedy je potrebné prespájkovať konektor do zariadenia.