Máte problém?

Sme tu pre Vás, neodkladajte riešenie problémov. Ponúkame záručný a pozáručný servis, aktualizácie a diaľkovú správu počítačov.

  

1. Diaľková pomoc - ak je Váš počítač pripojený na internete, vieme často urobiť inštaláciu softvéru a nastavenia na diaľku. Stačí ak si telefonicky/emailom dohodnete deň a čas pomoci, stiahnete súbor z tohoto linku, spustíte ho na počítači a telefonicky/emailom nám pošlete 2 vypísané čísla (ID a heslo, súbor nezatvárajte!). Následne sa k Vám pripojíme a budeme môcť pracovať s Vašim počítačom. Súbor si môžete uložiť na pracovnú plochu a pri budúcich problémoch nám vždy len nadiktujete nové ID a heslo.

   

2. Reklamácia - postupujte podľa nasledujúcich krokov:

A) Vždy si ako prvé prečítajte všetky dodané INŠTALAČNÉ NÁVODY. Väčšina zariadení má slovenský návod s podrobným postupom inštalácie a riešením základných problémov. 

B) Ak je problém s komunikáciou, vyskúšajte prístroj na inom automobile/ inom počítači (aby ste vylúčili možnosť chyby v nich).

C) Kontaktujte nás telefonicky / emailom s dôkladným popisom problému, prípadne printscreenom (fotkou) obrazovky. Z praxe 70% prípadov je len problémom softvéru / nastavení / nepozorného čítania návodu. V tomto prípade vieme pomôcť aj na diaľku.

D) Ak je predpoklad vadného zariadenia, stačí ak si vytlačíte+vyplníte Reklamačný-servisný formulár v spodnej časti stránky a spolu so zariadením a príslušenstvom nám ho pošlete (všetky detaily sú uvedené vo formulári). Maximálna doba reklamácie je 30 dní, ale z praxe ich vybavujeme za 1-5 pracovných dní. Dlhšie trvajú len prípady, keď čakáme na nové zariadenie, alebo si potvrdenie problému vyžaduje špecifické testovanie (konkrétny typ vozidla, funkcia...). Pri reklamácii sa riaďte dodacími a záručnými podmienkami.

 

3. Vrátenie tovaru - Pri vrátení tovaru sa riaďte dodacími a záručnými podmienkami. K vrátenému zariadeniu priložte vyplnený Reklamačný-servisný formulár, ktorý je v spodnej časti tejto stránky.